VEELGESTELDE VRAGEN
Dat is mogelijk.
1) Winkel naar hartelust online.
2) Bij het toevoegen van een artikel in je winkelmandje kan je kiezen tussen "Toevoegen" of "Ophalen in een winkel". Kies ophalen in een winkel. Opgepast; je moet dit doen bij elk item. 
3) Betaal je order via de webshop.
4) Je ontvangt een mailtje wanneer je order klaar staat. Normaal is dit binnen 2 a 3 uur na je bestelling indien deze geplaatst is tijdens de openingsuren. Heel dringend? Bel me even op, dan zet ik het onmiddellijk klaar. 
Geraak je er niet tijdens de openingsuren? Ik kan je pakje mee pakken naar mijn thuis in Holsbeek en dan kan je het daar ophalen 's avonds, zondags of een ander moment. Stuur me hiervoor wel een berichtje. 
Plaats je jouw order niet tijdens de openingsuren? Je order zal dan klaar staan vanaf de eerstvolgende moment dat de winkel open is. 

Kijk op onze homepage naar de sluitingsdagen van onze winkel tijdens de vakanties!

Verzending
Bestellingen waarvan alles op voorraad is en die in de week voor 14.00 uur geplaatst en betaald zijn, worden normaal dezelfde dag verzonden en zijn dan de volgende werkdag in huis. 
Op woensdag en zondag worden geen bestellingen verzonden.
Bestellingen geplaatst op vrijdag (hele dag) en zaterdag voor 10.00 uur worden zaterdag verstuurd en zijn normaal maandag in huis.
Bestellingen op zaterdag na 10.00 uur worden dezelfde ook ook verstuurd maar zullen pas dinsdag bij jou zijn aangezien BPost op zaterdag maar pakjes ophaalt tot 10.00 uur. 
Verzendingen naar nederland moet je 1 a 2 werkdagen bijrekenen. 
We trachten dezelfde dag te verzenden MAAR het is mogelijk dat indien het druk is, het een dag later is.
Dit is enkel het geval wanneer alles van je bestelling op voorraad is. 
Wanneer een item(s) niet op voorraad is (zijn) en besteld moeten worden, wordt he volledige bestelling pas verstuurd wanneer je bestelling compleet is. Wil je graag het deel van je bestelling dat al op voorraad is vroeger ontvangen dien je zelf de extra verzendkosten te betalen. ​

Click&Collect
Bestellingen die tijdens de openingsuren geplaatst worden kan je normaal dezelfde dag nog ophalen. Wacht wel even voor je een bevestigingsmail ontvangen hebt. Heel dringend nodig? Bel me even op, dan zet ik het onmiddellijk klaar. 
Geraak je er niet tijdens de openingsuren? Ik kan je pakje mee pakken naar mijn thuis in Holsbeek en dan kan je het hier ophalen 's avonds, zondags of een ander moment. Stuur me hiervoor wel een berichtje. 

Kijk op onze homepage naar de sluitingsdagen van onze winkel tijdens de vakanties!


België
Indien je een bestelling plaats van minder dan 75 euro exclusief btw en je bestelling geleverd moet worden binnen België betaal je 5,95 euro exclusief BTW verzendingskosten.  Indien je een bestelling plaats van meer dan 75 euro exclusief btw en je bestelling geleverd moet worden binnen België nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en betaal jij niets.

Nederland
Indien je een bestelling plaats van minder dan 100 euro exclusief btw en je bestelling geleverd moet worden binnen Nederland betaal je 7,95 euro exclusief BTW verzendingskosten.  Indien je een bestelling plaats van meer dan 100 euro exclusief btw en je bestelling geleverd moet worden binnen Nederland nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en betaal jij niets.

Voor al de verzendingen werken we samen met BPost.
Bij leveringen naar Nederland wordt je bestelling in Nederland overgedragen aan een van de partners van Bpost, namelijk GLS, DHL of DPD.  

OPGELET: INDIEN JE FOUTE ADRESGEGEVENS NOTEERT OF JOUW PAKKET NIET GAAT OPHALEN BIJ HET LEVERINGSPUNT EN HET PAKKET WORDT RETOUR GESTUURD DIEN JE DE NIEUWE VERZENDKOSTEN ZELF TE BETALEN. 

Please know "Gratis verzending" bestaat niet. Wij betalen maar liefst €6,28 per pakje binnen België, ga hier dus bewust mee om. 
Je kan betalen met
- Bancontact (QR-code in je bank apps en Payconiq of kaartlezer)
- CreditCard (Visa en MasterCard)
- KBC-Betaalknop
- Belfius Pay Button
- ING Home Pay
- IDeal (Nederland)

Aangezien ik laatst via Paypal bestolen ben bied ik geen Paypal meer aan op mijn webshop. 
Zeker en vast. Vul je btw-nummer en je zal zien dat dit bij het afrekenen automatisch zal gebeuren. 
Lukt het niet? Neem even contact op met ons via mail. We brengen dit dan manueel in orde.

Opgepast: Indien je een kleine onderneming hebt in Nederland (en daar dus geen btw betaald) kan de btw ook niet verlegd worden!

Houd er rekening mee dat éénmaal je bestelling geplaatst ÉN BETAALD is, we wel je btw-nummer nog kunnen toevoegen maar de btw niet meer kunnen verleggen van een oude bestelling. Uiteraard wel voor bestellingen die nadien gebeuren.

Als je vrijgesteld bent van btw betekent het dat je de btw van facturen niet kan recupereren, zelf geen btw moet aanrekenen aan je klanten en je dus geen btw moet betalen aan de staat (opgepast dit is niet hezelfde als je sociale bijdrage). Echter, btw zal je wel altijd en overal moeten betalen. Je kan je factuur wel ingeven als kost. Meer info nodig? Vraag het even na bij je boekhouder of stuur me een berichtje. 

Dit geldt ook indien je in Nederland woont. Ben je dus een kleine onderneming in Nederland en betaal je daar geen btw kan de btw bij ons ook niet verlegd worden.
Producten kunnen binnen 7 dagen geretourneerd worden. 
Echter, het product (de producten) dienen in de originele, gesloten verpakking te zitten en producten die verzegeld zijn mogen niet geopend zijn.
Producten zonder verzegeling (Bijvoorbeeld alle top en base coats, gel polishen etc. van The Gelbottle en Slowianka), glitters en pigmenten, stempellaken van Moyra) kunnen NIET geretourneerd worden. Producten zoals vellentangen of -schaartjes, penselen, vijlen en freesbitjes kunnen om hygiënische redenen NIET geruild geretourneerd worden. Deze lijst is niet limitatief. 
Alle kosten voor de retour zijn op kosten van de klant. 
Het product (de producten) worden terugbetaald in vorm van een tegoedbon die 1 jaar geldig is. 
Opleidingen kunnen nooit terugbetaald worden. Je kan wel zelf je opleiding aan iemand anders doorverkopen. Ik doe wel steeds mijn best om een andere cursist te vinden die jouw plaats kan innemen. Indien dit het geval is kan je een tegoedbon krijgen. 
Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een e-mail ter bevestiging. Neem contact op met mij op info@nagelcentrummarjolijn.be als je die bevestiging niet ontvangt. Mogelijk heb je een foutief emailadres ingegeven.
Ja, vanaf het moment je status veranderd ontvang je hiervan een mail. Zodra je bestelling is opgestuurd, ontvang je een e-mail met een traceernummer. 
Bestelde je vanuit het buitenland dan krijg je spijtig genoeg niet altijd automatisch een track&trace. Mail ons voor je code. 
Iets vergeten? Geen probleem. Plaats gerust een nieuwe bestelling met de producten die je nog wenst te ontvangen. Plaats in de opmerkingen het ordernummer van jouw vorige bestelling met de melding dat je de huidige bestelling hieraan wil toevoegen. Vergeet ook niet te kiezen voor "Ophalen in de winkel" zodat je geen 2 keer verzendkosten betaald.
Cruelty Free betekent dat de producten niet getest zijn op dieren. Vegan of veganistisch betekent dat geen (grond)stoffen gebruikt zijn die van dierlijke oorsprong zijn. Logisch zou je denken? Guess again, want veel kleurstoffen komen namelijk van dierlijke oorsprong, denk maar aan karmijn, dat gewonnen wordt uit luizen. Lang niet alle gelproducten zijn dus Vegan.

Kortingen en kortingscode worden altijd gecommuniceerd via de social media (instagram en facebook) en via onze nieuwsbrief. Je kan altijd als eerste op de hoogte zijn door je in te schrijven op deze nieuwsbrief. 

Wel werken we met een permanent beloningssyteem "Klantenkorting - Next Sale Discount". Hierbij ontvang je bij elke aankoop een korting voor te gebruiken bij je volgende aankoop. Meer info kan je hier vinden: www.nagelcentrummarjolijn.be/nl/content/klantenkorting.

Je kan een order annuleren alvorens ze verzonden is. Maar omdat wijzelf per betaling én terugbetaling van een klant een bedrag moeten betalen én omdat we hierin tijd moeten steken rekenen we hiervoor een administratieve kost van 5% van het totaalbedrag van de order, met een minimum van €5.00 en een maximum van €15.00 aan die we afhouden bij de terugbetaling. Plaats dus aub enkel een bestelling indien je zeker bent dat je ze wilt.

Om jullie keuze uit meer dan 1000 kleuren iets gemakkelijker te maken heb ik de kleuren zoveel mogelijk te definiëren met deze eigenschappen. 

Finish is de soort afwerking van een kleur, dekking spreekt voor zich. Hieronder vind je de verklaring.

FINISH

Cream

De meest voorkomende afwerking, gewoon een effen kleur, zonder enige shimmer of glitter of welk effect dan ook. De afwerking is glanzend en glad.

Shimmer

De shimmer-afwerking is een gekleurde basis waaraan een hele fijne micro-glitter is toegevoegd, meestal in een gelijkaardige kleur maar het kan ook een contrasterende kleur zijn.

Frost

Een frost is gelijkaardig aan een shimmer maar heeft vaak in tegenstelling tot de bovenvermelde schimmer duidelijke penseelstreken na het aanbrengen die je bijna niet kan vermijden.

Holographic color

Extreem fijne regenboogkleurige glitters die van kleur verandert bij de weerkaatsing van licht. Deze afwerking is heel duidelijk in zonlicht. Er zijn extreem veel glitters waardoor hij aanbrengt als een gewone kleur.

Holographic glitter

Holografische glitters in een transparante of gekleurde basis. Er zijn minder glitters waardoor het regenboogeffect minder is dan bij de holografische kleur.

Multi-color glitter

Glitters in verschillende kleuren al dan niet in een transparante basis

Single-color glitter

Glitters in één kleur al dan niet in een transparante basis

Multi-size glitter

Glitters in verschillende groottes en/of vormen al dan niet in een transparante basis

Single-size glitter

Glitters in één maat al dan niet in een transparante basis

Flake

Flakes zijn een ander soort glitter dan de klassieke glitters en neigen meer naar een folie in heel kleine stukjes. Ze zijn vaak meerkleurig waardoor ze veel diepte creëren.

Iridesent

Een iriserende afwerking is een kleur die in een andere kleur veranderd naargelang het licht erop valt. Bijna altijd in Frost of Shimmer finish.



DEKKING

*****

Dekt bijna altijd in 1 of maximum 2 lagen

****

Dekt in 2 lagen, al is het mogelijk dat bij bepaalde kleuren de vrije rand nog heel lichtjes te zien is bij tegenlicht

***

Semi-dekkende kleur. Er is altijd nog een vrije rand te zien bij tegenlicht.

**

 Glitters met transparante basis of kleuren die bijna transparant zijn maar enkele drupjes wit in hebben waardoor ze niet glashelder zijn. s

*

Volledig transparant, glashelder al dan niet in kleur



BIAB™ van The Gelbottle noch elke andere gepigmenteerde builder of basecoat is NIET schadelijk voor de natuurlijke nagels, weliswaar indien de natuurlijke nagels correct en veilig behandeld worden en indien de kunstnagels veilig en correct geplaatst en behandeld en bijgewerkt worden. Daarom is het zo belangrijk een goede (!) opleiding te volgen alvorens aan de slag te gaan met nagelproducten. 
Het is namelijk zo dat alle nagelproducten chemische producten zijn. De correcte kennis van deze producten maar ook de correcte kennis van de werkomgeving (de nagels) zijn van essentieël belang.

Het is belangrijk om kennis te hebben van de vorm en staat van de natuurlijke nagel. Deze gaat namelijk bepalen of een BIAB™ of gepigmenteerde base wel geschikt is voor de nagel. Zo zijn bvb nagels met van nature een diepe c-curve niet altijd geschikt voor deze producten net omdat ze erg flexibel zijn. Een hard gel is dan beter geschikt.
Of op nagelplaten die te dun zijn mag je beter ook geen gebruik maken van BIAB™ of gepigmenteerde builders. Deze dunne nagelplaten kunnen zijn van nature. Maar een meer voorkomende reden is de nagelstyliste die telkens, al is het maar een fractie, een klein beetje te veel weg vijlt. De nagelplaat is een afgesloten geheel dat bestaat uit enorm veel lagen die op elkaar zitten en wanneer er te veel van deze laagjes verwijderd zijn kan dit schadelijk zijn. Soms valt dit niet eens op. Maar enkele laagjes te veel verwijderd in combinatie met een niet-optimale immuniteit of een verhoogd risico op  het ontwikkelen van allergiën kan als resultaat hebben klanten reageren op de producten. Daarnaast is er nog een derde reden waarom de nagelplaat te dun kan zijn namelijk door de klant zelf. Indien de klant (per ongeluk of met opzet) de kunstnagels verwijderd door deze er (hard of zacht, in één keer op in kleine stukjes) af te trekken, pulken of prullen zal de klant telkens onvermijdelijk stukjes (laagjes) van de natuurlijke nagel verwijderen. 
Een dunne nagelplaat herken je door een rode kleur omdat de laagjes dunner of minder aanwezig zijn waardoor de bloedvaatjes in het nagelbed de roze kleur van de nagel geven. 

Daarnaast is een goede lamp van essentieel belang, bij voorkeur die van het merk zelf. Waarom? Omdat onuitgehard product op de natuurlijke nagel erg schadelijk is. Wanneer je lamp niet sterk genoeg is en je BIAB of builder base niet uitgehard geraakt blijft er altijd een dun laagje onuitgehard product op de natuurlijke nagel zitten. Als dit daar een maand zit is dit erg schadelijk. Daarom zeggen leveranciers altijd te werken met het merk lamp van het product waarmee je bouwt. Enkel dan kan de fabricant of productent garanderen dat het product veilig en correct is. Uiteraard begrijpen we dat je als stylistes met meerder merken door elkaar wil werken. Breng daarom vooraf je bouwt met een biab of builder base altijd een dun laagje base coat aan onder de BIAB™ en op de natuurlijke nagel. Je bent dan zeker dat dit dunne laagje 100% uitgehard is waardoor er nooit onuitgehard product in contact met de natuurlijke nagel zal komen.