VEELGESTELDE VRAGEN
 
AANGEPASTE DIENSTREGELING MET COVID-19. 
Momenteel is de winkel open volgens aangepaste openingsuren. 
Maandag: 11.00 - 15.00 uur (maandag 25/01 pas open om 12.00 uur!)
Dinsdag: Op afspraak
Donderdag: 11.00 - 14.00 uur
Zaterdag: 11.00 - 14.00 uur 
Verzending gebeurt op de dagen dat de winkel open is. Ophalen kan elke dag in Holsbeek. Stuur een bericht om af te spreken. 
 
OP ZONDAG 28 FEBRUARI IS DE WINKEL OPEN VAN 11.00 TOT 16.00 UUR! 
 
De week van 15 februari is de groothandel gesloten wegens krokusvakantie. Orders worden verwerkt op maandag 22 februari. 
 
Dat is mogelijk.
1) Winkel naar hartelust online.
2) Bij het toevoegen van een artikel in je winkelmandje kan je kiezen tussen "Toevoegen" of "Ophalen in een winkel". Kies ophalen in een winkel. Opgepast; je moet dit doen bij elk item. 
3) Betaal je order via de webshop.
4) Je ontvangt een mailtje wanneer je order klaar staat. Normaal is dit binnen 2 a 3 uur na je bestelling indien deze geplaatst is tijdens de openingsuren. Heel dringend? Bel me even op, dan zet ik het onmiddellijk klaar. 
Geraak je er niet tijdens de openingsuren? Ik kan je pakje mee pakken naar mijn thuis in Holsbeek en dan kan je het daar ophalen 's avonds, zondags of een ander moment. Stuur me hiervoor wel een berichtje. 
Plaats je jouw order niet tijdens de openingsuren? Je order zal dan klaar staan vanaf de eerstvolgende moment dat de winkel open is. 
Verzending
Bestellingen die in de week voor 14.00 uur geplaatst en betaald zijn, worden dezelfde dag verzonden en zijn normaal de volgende werkdag in huis.
Op woensdag en zondag worden geen bestellingen verzonden.
Bestellingen geplaatst op vrijdag (hele dag) en zaterdag voor 10.00 uur worden zaterdag verstuurd en zijn normaal maandag in huis.
Bestellingen op zaterdag na 10.00 uur worden dezelfde ook ook verstuurd maar zullen pas dinsdag bij jou zijn aangezien BPost op zaterdag maar pakjes ophaalt tot 10.00 uur. 
Verzendingen naar nederland moet je 2 a 3 werkdagen bijrekenen. 

Click&Collect
Bestellingen die tijdens de openingsuren geplaatst worden kan je normaal dezelfde dag nog ophalen. Wacht wel even voor je een bevestigingsmail ontvangen hebt. Heel dringend nodig? Bel me even op, dan zet ik het onmiddellijk klaar. 
Geraak je er niet tijdens de openingsuren? Ik kan je pakje mee pakken naar mijn thuis in Holsbeek en dan kan je het hier ophalen 's avonds, zondags of een ander moment. Stuur me hiervoor wel een berichtje. 

Houd alsjeblieft rekening met de aangepaste openingsuren n.a.v. Covid-19. 
De week van 15 februari is de groothandel gesloten. Bestellingen zullen verzonden worden vanaf maandag 22 februari. 
België
Verzendkosten binnen België bedragen 4,95 euro exclusief BTW voor alle bestellingen van minder dan 75 euro ex. BTW.  Bij alle aankopen van meer dan 75 euro ex. BTW zijn de verzendkosten GRATIS.

Nederland
Verzendkosten naar Nederland bedragen 7,95 euro exclusief BTW voor alle bestellingen van minder dan 100 euro ex. BTW.  Bij alle aankopen van meer dan 100 euro ex. BTW zijn de verzendkosten GRATIS.

Voor al de verzendingen werken we samen met BPost.

OPGELET: INDIEN JE JOUW PAKKET NIET GAAT OPHALEN BIJ HET LEVERINGSPUNT EN HET PAKKET WORDT RETOUR GESTUURD DIENT U DE NIEUWE VERZENDKOSTEN ZELF TE BETALEN.
Je kan betalen met
- Bancontact (QR-code in je bank apps en Payconiq of kaartlezer)
- CreditCard (Visa en MasterCard)
- KBC-Betaalknop
- Belfius Pay Button
- ING Home Pay
- PayPal
- IDeal (Nederland)
Zeker en vast. Vul je btw-nummer en je zal zien dat dit bij het afrekenen automatisch zal gebeuren. 
Lukt het niet? Neem even contact met mij op. via facebook, instagram of mail. Ik breng dit dan manueel in orde. Houd er rekening mee dat éénmaal de bestelling geplaatst is, ik wel je btw-nummer nog kan toevoegen maar de btw niet meer kan verleggen van een reeds betaalde bestelling. Van nieuwe bestellingen uiteraard wel.  
Als je vrijgesteld bent van btw betekent het dat je de btw van facturen niet kan recupereren, zelf geen btw moet aanrekenen aan je klanten en je dus geen btw moet betalen aan de staat (opgepast dit is niet hezelfde als je sociale bijdrage). Echter, btw zal je wel altijd en overal moeten betalen. Je kan je factuur wel ingeven als kost. Meer info nodig? Vraag het even na bij je boekhouder of stuur me een berichtje. 
Producten kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. 
Echter, het product (de producten) dienen in de originele, gesloten verpakking te zitten en producten die verzegeld zijn mogen niet geopend zijn.
Producten zonder verzegeling (Bijvoorbeeld alle top en base coats, gel polishen etc. van The Gelbottle en Slowianka), glitters en pigmenten, stempellaken van Moyra) kunnen NIET geretourneerd worden. Producten zoals vellentangen of -schaartjes, penselen, vijlen en freesbitjes kunnen om hygiënische redenen NIET geruild geretourneerd worden. Deze lijst is niet limitatief. 
Alle kosten voor de retour zijn op kosten van de klant. 
Het product (de producten) worden terugbetaald in vorm van een tegoedbon die 6 maanden geldig is. 
Opleidingen kunnen nooit terugbetaald worden. Je kan wel zelf je opleiding aan iemand anders doorverkopen. Ik doe wel steeds mijn best om een andere cursist te vinden die jouw plaats kan innemen. Indien dit het geval is kan je een tegoedbon krijgen. 
Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een e-mail ter bevestiging. Neem contact op met mij op info@nagelcentrummarjolijn.be als je die bevestiging niet ontvangt. Mogelijk heb je een foutief emailadres ingegeven.
Ja, vanaf het moment je status veranderd ontvang je hiervan een mail. Zodra je bestelling is opgestuurd, ontvang je een e-mail met een traceernummer. 
Iets vergeten? Geen probleem. Plaats gerust een nieuwe bestelling met de producten die je nog wenst te ontvangen. Plaats in de opmerkingen het ordernummer van jouw vorige bestelling met de melding dat je de huidige bestelling hieraan wil toevoegen. Vergeet ook niet te kiezen voor "Ophalen in de winkel" zodat je geen 2 keer verzendkosten betaald.
Cruelty Free betekent dat de producten niet getest zijn op dieren. Vegan of veganistisch betekent dat geen (grond)stoffen gebruikt zijn die van dierlijke oorsprong zijn. Logisch zou je denken? Guess again, want veel kleurstoffen komen namelijk van dierlijke oorsprong, denk maar aan karmijn, dat gewonnen wordt uit luizen. Lang niet alle gelproducten zijn dus Vegan.
Dat is mogelijk.
1) Winkel naar hartelust online.
2) Bij het toevoegen van een artikel in je winkelmandje kan je kiezen tussen "Toevoegen" of "Ophalen in een winkel". Kies ophalen in een winkel. Opgepast; je moet dit doen bij elk item. 
3) Betaal je order via de webshop.
4) Je ontvangt een mailtje wanneer je order klaar staat. Normaal is dit binnen 2 a 3 uur na je bestelling indien deze geplaatst is tijdens de openingsuren. Heel dringend? Bel me even op, dan zet ik het onmiddellijk klaar. 
Geraak je er niet tijdens de openingsuren? Ik kan je pakje mee pakken naar mijn thuis in Holsbeek en dan kan je het daar ophalen 's avonds, zondags of een ander moment. Stuur me hiervoor wel een berichtje. 
Plaats je jouw order niet tijdens de openingsuren? Je order zal dan klaar staan vanaf de eerstvolgende moment dat de winkel open is. 
Stuur ons een bericht